FÅ MER FLYT I HVERDAGEN/ LES MER OM FOREDRAG OG KURS HER

Nina Hanssen holder inspirasjon og motivasjonsforedrag om FLOW og arbeidsglede.

Her lærer hun ledere og arbeidstakere om hvordan de kan mer bevisst bruke flow som et verktøy for å skape rom for mer kreativitet.

Flow kan skape et bedre arbeidsmiljø og føre til mindre sykefravær og mer effektive arbeidstakere og dermed øke lønnsomheten. Det er en vinn-vinn situasjon for både arbeidsgivere og arbeidstakere.

Nina Hanssen holder alt fra 30 minutter lunsjforedrag til en halv og hel dag med workshop om FLOW på arbeidsplasser, i organisasjoner eller i den lokale foreningen din. Alle foredrag er tilpasset behovet.

Nina Hanssen har også en del samarbeidspartnere så hun kan tilby både skrivekurs, medietrening, forfatterveiledning og kurs om flow og pusteteknikker, flow og mindfulness og andre relaterte tema innenfor positiv psykologi.

Her er ulike tilbud:

Lunsjdate med Flow-Nina:

La medarbeiderne dine få påfyll og en smakebit av flow gjennom ca 30 minutters foredrag for å sette i gang kreative prosesser på arbeidsplassen.

Inspirasjonsforedrag og workshop om Flowskrivning:

Nina lærer deltakerne å finne sin egen skriveflyt. Dette kurset passer for alle som har lyst til å skrive litt mer effektivt eller kanskje går rundt med en bokdrøm og vil lære seg mer effektiv skriving.

Stressmestring med pust og flow!

Nina Hanssen har sammen med pusteeksperten Anette Aarslands utgitt boka PUSTEN i 2014 og sammen holder de workshop om viktig pust og flow.

Ingen tvil om at det hektiske livet de fleste av oss lever, midt i tidsklemma og stress virker negativt inn på pusten vår. Er du stressa, kan livsstilen gi deg dårlige pustevaner som igjen skaper spenninger i kroppen.  Du har kanskje kjent på stive skuldre, vond nakke, dårlig søvn eller at du ikke rekker over alle arbeidsoppgavene dine?

Den gode nyheten er at du lett kan eliminere skadevirkningene av en stressfull arbeidsdag ved hjelp av enkle teknikker fra positiv psykologi og fra pusteteknikk.

Riktig pusteteknikk har vist seg både å senke blodtrykk, hjerterytme og stress-nivå betraktelig.  På svenske sykehus har de til og med halvert morfindosene på kroniske smertepasienter kun ved hjelp av pusteteknikk alene.  Når du puster rolig og dypt forteller du hjernen din at det ikke er nødvendig å sende ut kortisol og adrenalin.  På denne måten vil du aktivere ditt immunforsvar, senke ditt stressnivå og senke sykefraværet på arbeidsplassen betraktelig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Du kan bruke disse HTML-kodene og -egenskapene: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>